2011/04/05

: )

Anitatol en is kedvet kaptam a blogirashoz... : ) Remelem sikerul majd mindig irnom, es nem felejtem el, mint a naploirast... : )

Igazabol meg azt se tudom, hogy kezdjem ezt el... : ) de vegulis most idom se sok van ra... Egyedul vagyok a ket babaval, Rekaval es Patrikkal, na meg Danikaval... Danika mostanaban nem egyszeru eset... : )
De a babak cukik... Patrik egy dumagep, egesz nap be sem all a szaja... Reka meg... O meg egy kis tundermacko... az EN Tundermackom!!! : ) Meg a mai napig nem hiszem el, hogy van egy lanyom, es hogy O az!! : ) Olyan okos, ugyes, szep... Meg egy eves se volt, amikor mar szobatiszta cicus volt! Ma meg mar 13 honapos, es szavakat mond, szol, ha pisilni kell, hozza a cipojet, ha menni akar setalni, vagy csak ki a kertbe... Hja, es majd elfelejtettem!!! Sose hisztizik!!!!! : ) Mondom, hogy egy angyal!! : )

4 megjegyzés:

  1. De jó, szívesen olvasok majd rólatok! :) Hajrá!
    Nagyon ügyes nagylányod van már akkor! :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jók a fotók körben. :)

    VálaszTörlés
  3. Szerintem is nagyon cukik... majd Rekus lesz hatter, csak meg szerkeszteni kell!! : )

    VálaszTörlés